På en midsommarafton i Piteå, Sverige, stod en butik öppen och obemannad i flera timmar på grund av tekniska problem med dörrarna.
När butiksmedarbetaren Sussi Nordlund kom till jobbet, möttes hon av en överraskande upptäckt. En okänd kund hade varit i butiken, gjort ett köp, lämnat ett kvitto och den exakta mängden kontanter för betalning.
Nordlund blev chockad över denna oväntade ärlighet. "Jag tänkte, det här måste vara pengar som har trillat ut. Vad har hänt?" sa hon till P4 Norrbotten. Men det visade sig snart att det var en mycket ärlig kund som hade varit i butiken.
Denna ovanliga händelse har skapat en våg av positiva reaktioner på sociala medier.
Tusentals människor har uttryckt sin glädje över nyheten på P4 Norrbottens Facebook-sida.
Kommentarer som "Någon som fått rätt uppfostran", "Så härligt att få läsa om positiva händelser" och "Hopp om mänskligheten!" fyller sidan.
Butiken söker nu efter den ärliga kunden. "Jag tycker absolut att man ska belöna och få möjligheten att tacka denna kund som gjort sitt allra yttersta för att kunna betala. Kom in så får vi tacka dig och belöna dig och din ärlighet," säger Nordlund.